Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim ?
Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz.
Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolünüz önemlidir.
Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ne yapmalıyım ?
- Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise Hasar Tespit Tutanağı, kutuda hasar yok ancak üründe hasar var ise Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
- Ardından bu tutanakla birlikte 'Benim Sayfam - Arıza / İade Takibi - Yeni Talep - Ürünüm Hasarlı Geldi' adımını seçerek 14 gün içerisinde iade talebi oluşturun.
- Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.
- Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile 7 iş günü içerisinde ürününüz ve tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.