Müşteri Hizmetleri

Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim ?

Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz.

Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolünüz önemlidir.

Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ne yapmalıyım ?


- Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise Hasar Tespit Tutanağı, kutuda hasar yok ancak üründe hasar var ise Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.


- Ardından bu tutanakla birlikte 'Benim Sayfam - Arıza / İade Takibi - Yeni Talep - Ürünüm Hasarlı Geldi' adımını seçerek 14 gün içerisinde iade talebi oluşturun.


- Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.


- Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile 7 iş günü içerisinde ürününüz ve tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.

PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.